Tuesday, March 30, 2010

无题1

saw jiacheng on the way back to class.
and he told me something.
direct i scold a BAD WORDS.
shocked jiacheng and leslie i think.

就酱子
我显了一整天
到管乐
那时候我看到仁杰
我又想到那个事情
我就 突然又显
然后就静静没有讲话
我坐在乐器室里面祷告
我求神
让我的心静下来
然后我就跟敬忆去厕所洗脸
后来也不要想太多啦
我就去跟仁杰讲话
然后就
跟自己讲
Forgive + forget
*我之前在AHPING的BLOG看到的*
就酱子
练习 到DIMISS 到回家
我的心情 其实都还不错
因为我没有去想
回到家我写了一封很长很长的信息给他
他的回复 让我很安慰
但是后来很多华语的那封
我看了真的很 无奈
然后我就不小心流下眼泪
然后就SMS跟大川讲
然后我再写一封很长的信息给他
然后我自己一个人在那里EMO
到现在还是很EMO
Well.
Its just wasting my time to care wat you said bout me.
I forgive you, for ur CHILDISHNESS, bcos ur his fren.

Ignore them.
Okawa said tis to me.
and ahjia said tis to me too at class when i share wid her.
Okay. Ignore you.
i will order our class shirt for you if i have enuff money!! wait!!

EMO DAY.

天犯很多罪
【骂粗话*不小心的*】
【骂人】
【在家乱发脾气】
【心里一直不停地在骂人】

its okayy.
thankss GOD.
i learnt something again today.
=)

2 comments:

  1. oii~~~me also got ask u ignore them hor~~waiya~~

    ReplyDelete
  2. hahahhaa... forget about it,
    remember Hyper Lam and Bola Ngu de joke when u unhappy XD hehehehhehehhehehe

    ReplyDelete