Sunday, July 11, 2010

Sunday.

' Online chatting has become incresingly popular.
Individuals are not longer hindered from communicating due to the physical barriers such as distance, borders or sea.
The most common place for ppl to chat is in chat rooms. Many ppl, especially youngsters, use 'messenger' services like ' MSN Messenger' to chat. However, there are advanteges and disadvantages for online chatting '

XD
preparing for my ORAL Test.
Nervous ness ehh!! ><

刚才去了篮总
讲真 我本来就很喜欢看篮球
只是 每次我都不知道几时有什么比赛之类的
哈哈哈
今天爹地他们陪我去看
彩虹队赢咯
86:68
精彩又刺激
xD

PERAK队输掉诶~
><
显莫~
我们一直WUUU别人~
然后他们就投不进~
还有跟别人喊!! 哈哈哈

昨晚没有去看
本来有打算去的
但是后来又决定去奋兴会
但是后来又因为一些事情
最后 留在家里
OK~伤心事 就 别提了

一年一次的NBL~
民都鲁一站 结束啦
呵呵

总结
我我我我我
真的很喜欢会打篮球的男生
高高的那种
帅死了!!! ><
哈哈哈


1 comment:

  1. 你不要爱上我的家棋噢!!
    哈哈哈哈哈哈哈><

    ReplyDelete