Wednesday, February 23, 2011

What a longggggggggg day. =[

今天对我而言
是 难熬的一天
可能是因为自己心情的关系?
不知道 =[

早上很喜乐的去学校
商业两节也过的还不错

下课后回来的那节
害我整个心情 跌倒谷底
You're a teacher. Your responsibility is to teach you student.
But you IGNORED my question again and again.
You choose to ignore every of my question bcos im nt a good student with excellent result?
凹!!

今天的心情 我不懂要怎样形容
气到 我想哭
我最讨厌被IGNORE!
尤其 我在问你功课!

总结

今天在学校
累到 烦到 显到
几度差一点流出眼泪
COMPLICARTED!!


















我相信 我一定能放下的!=)

No comments:

Post a Comment