Thursday, February 17, 2011

Today .. ♥♥

Its the last day for CNY today.
Im looking forward for this day for a long time already,
bcos i love to have family gathering.
I love the feeling when we laugh we talk together.
I love the feeling when we sing, we eat.
I love every moment that we used to spend together.

But, everything happened tonight wasn't what I expected.
There're only few of us attending the reunion dinner.
2 of my uncles were not around.
One of them had gone to Kuching.
Another one absent due to some personals reason.
My aunt's family wasn't here too, bcos they live at Bintangor.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

啊!
写英文很累!






在我们要去伯伯家吃饭的时候
妈咪就打电话给沙巴的舅舅
舅舅讲他们今晚全部人去外婆家吃饭
连大舅都会去
我 突然间 有点 不舒服
我真的真的很想他们

没有开开心心的团圆饭
过后我们堂姐妹3个就唱起歌来
今晚唱了一对伤心地歌
回到家 EMO到极点
我今年 第一次不开心

看到表妹放在FB的照片
我眼泪 就流了出来
真的好想他们全部

我已经好久没有到沙巴了
好久没有到外婆家了
想念外婆家的床 想念外婆煮的食物

想回去那里
跟表兄弟姐妹们聊天讲话
跟他们一起玩 一起看电视看到半夜
跟他们一起去逛街 请他们吃 请他们喝
跟他们一起拍全家福

我已经很久很久没有看到外婆了
已经很久很久没有好好跟外婆讲话了
也很久很久没有看到舅舅舅母了
很久没有跟他们讲话了

=(

哭了 又哭了
一次又一次的留下想念的眼泪
好像过去
可是好像很难
就算过去了
大家还能够聚在一起吗
好像还是很难
=(

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

今天的团圆饭
大家快乐吗
不=)
大家都在说着讨论着同一个的话题

我听了 很伤心
我觉得 心很痛
我能帮忙他们做些什么呢
我什么都不能做

但是 我可以 为着他们来祷告
这是我唯一 也是我的能力范围内能够做的
我没有钱可以借给你
就算我有 我也不会借给你 来害你

我听到这件事情
真的真的很伤心很心痛

我会为你们一家人来祷告
=)
加油!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment